Re: Staré PC a Win10 Bylo: Re: ventilator v notasu, obcas pisti .. namazat ? cim ?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Srpen 26 09:02:34 CEST 2020

Šmarjá, jak za zrovna tohle můžu já, když kupuju repasovaný notebooky zásadně od Lenova?

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Martin Hanek <martin na hanek.net>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: st, 26 srp 2020 8:55
Subject: Staré PC a Win10 Bylo: Re: ventilator v notasu, obcas pisti .. namazat ? cim ?

Přidám aktuální zkušenost. Inspirován pane Kutinou jsem koupil tento
repasovaný Dell:
https://www.levnapc.cz/pocitac-dell-optiplex-7010-usff-1.html
Včera jsem instaloval Win10 Pro + aktualizace, aktivace zadáním klíče z
Win7 co byl na nálepce, základní nastavení systému a instalace
základních programů. Za hodinku bylo hotovo, ovladače se nainstalovaly
samy, vše funguje, za mě spokojenost.
Jo a toto funguje taky v pohodě:
https://www.tsbohemia.cz/akasa-redukce-displayport-na-dvi-20cm_d279217.html

Martin Hanek