ventilator v notasu, obcas pisti .. namazat ? cim ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Srpen 26 06:22:13 CEST 2020

ano, zvolil jsem zbabelou variantu.
notas byl kupovanej uz jako bazarovej, ale se zarukou 2 roky v roce
2014(I7,17",1920x1200). aktualne porad s win7 a to uz zacina byt
problem(ucto + statni sprava ..). Ted je na poradu dne zase nova baterka
a chtelo by to druhej napajec(opravdu velkej). vzhledem ke kategorii
dell precision jsou to polozky kazda kolem 2-3kkc a do toho se uz nechce
jit. a prechod na win10 u stareho hw. neni na 100%.
mnozstvi sw. ktery bude potreba prenest bude vetsi nez male, tak padlo
rozhodnuti to udelat v klidu. poprve kupujeme novej notas, zustali jsme
u DELLu se zarukou 3 roky NBD, technik u nas druhy den. Snad to nejak
funguje.
a ano firmu jsem zmenil/utekl po +20letech tesne pred nastupem rousek, s
tim tu jeste budu otravovat :-)
uzivatel notasu je ted defakto zivitelka rodiny, tady zadna zmena
nehrozi :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65