ledka chlazeni

Úterý Srpen 25 10:52:42 CEST 2020

Myslím si, že těch ledek s nižší barevnou teplotou bude o jednu míň a
budou přes odpor. Aspoň takhle jsem si to u nějakých světýlek dělal a
vypadalo to dobře. Odpor při větším proudu omezí svítivost těch
žlutějších, takže se tak moc neprojeví. Při malém proudu svítí jen ty
žlutější. Ale třeba tam mají zaintegrovaný nějaký FET jako proudový
zdroj? Nebo něco složitějšího, co při velkém proudu ty žlutější zhasne?
Ale o tom pochybuju.
Anděl