OT Poptavam RAM do serveru DELL T610

Holec Jiří Jiri.Holec na o2its.cz
Úterý Srpen 25 08:25:21 CEST 2020

Dobrý den,

Asi bych mohl, pustit do světa 4x KTH8265/256.

Jirka

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of pavel PP
Sent: Sunday, August 23, 2020 11:15 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT Poptavam RAM do serveru DELL T610

Ja bych zas potreboval pro dual Pentium Pro ECC EDO UNBUFFERED DIMMs nejlepe 4x 128MB

Pavel

> Od: "David Obdrzalek" <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz<mailto:David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz<mailto:hw-list na list.hw.cz>>
> Datum: 21.08.2020 17:50
> Předmět: Re: OT Poptavam RAM do serveru DELL T610

Je mi líto, nic jsem nenašel. Ale nenašel jsem vůbec žádné DDR3, takže šance tu
ještě je, protože to nejspíš znamená, že jsem ještě nenašel všechny krabice (zato
třeba DDR2 ECC mám docela hodně). Po neděli se ještě podívám.

D.O.