pozicia software a firmware

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 24 15:40:44 CEST 2020

[preposielam]

Ahoj,

no myslel som, ze ked to posielas do cz-sk konfery, tak nejaky ten
konkretny segment mas na mysli... Ale inak ano, mas pravdu, treba ma
utlct vsetkymi dostupnymi prostriedkami... Citam s porozumenim?!

A.

nevzdychaj a citaj s porozumenim. O slovensku, ani 5 rokoch praxe tam
nic nie je.

Dňa 24. 8. 2020, Jan Waclawek <konfera at efton.sk> napísal(a):