pozicia software a firmware

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 24 15:25:13 CEST 2020

[preposielam]

Ahoj,

rad by som sa chcel len spytat, ze z ktorej slovenskej elektro-skoly
by mal byt ako vhodny uchadzac? Chcel by som vediet, ze kde regulerne
ucia digitalnu regulacnu techniku, ci ktora slovenska firma ma vo
vyrobe nieco z digitalnej regulacie... Plus 5 a viac rokov praxe... To
na cviceneho priemyslovaka nevyzera byt... A bonus je numericka
simulacia tych systemov, co tam robite. Naozaj neviem, ktory
elektro-ing toto na Slovensku splna.

No nic, len som si tak v tom cukrovkovom teple povzdychol...

A.

Zdravim osadenstvo,

ak by niekoho zaujimalo
https://jobs.smartrecruiters.com/CERN/743999717887795-software-and-firmware-engineer-be-rf-fb-2020-102-ld-

vsetky funkcie aj kvalifikacne poziadavky su dolezite a ten clovek,
ktoremu konci kontrakt to skutocne aj robi. Je to naozaj respektovania
hodny tipek, chalan ma len 29 rokov. Interne som zaregistroval, ze
nadriadeny ma reputaciu velmi skuseneho odbornika, ale zaroven je znamy
aj tym, ze vyzaduje kvalitnu pracu a netoleruje ziadne flakacstvo.

b.