ventilator v notasu, obcas pisti .. namazat ? cim ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Srpen 24 11:31:48 CEST 2020

Muj Dell notebook se choval Stejne. Po dlouhem badani jsem prisel na to, ze
se ponekud  deformoval plastovy drzacek, kterym z ventilatoru odchazeji
privodni draty. Odskrabnuti lamacim nozikem  cca 0.1 mm pomohlo navzdy