ventilator v notasu, obcas pisti .. namazat ? cim ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Srpen 24 10:13:23 CEST 2020

Aha, klasika. :-) A nemůže být problém i v přenosu tepla z CPU na heatsink? Teď jsem oživoval notebook s Core 2 a napřed nešel heatsink ani dolů, jak se pasta připekla a pak to zase nešlo ani z jednoho dolů. Možná běží větrák na plný točky zbytečně a šlo by to celkem rychle vyřešit.