ventilator v notasu, obcas pisti .. namazat ? cim ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Srpen 23 21:29:42 CEST 2020

Levné ventilátory se mažou tak, že se sundá samolepka a pod ní je mazací
dírka, dražší mají na té dírce ještě špuntík.
Mažou se olejem na jízdní stroje a šicí kola a prodlouží to životnost
tak o rok.