Re: krokový motor

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Srpen 22 21:13:05 CEST 2020

Tohle je taková anomálie i na ALI, na e-bay. Narozdíl od běžných cen je tam
zboží za několikanásobně vyšší cenu.
Existují ale kupující, kteří jsou přesvědčeni, že to drahé zboží je
podstatně kvalitnější, než to levné.
A  nelze jim to vymluvit. Znám jednoho takového, který kupuje např,
příslušenství pro i-phone za ceny sice o něco nižší než v shopech v CZ,
nicméně několikanásobně dražší, než je stejné zboží od jiného prodejce na
e-bay.
Vypadá to, že ti drazí prodejci o takových postiženích kupujících vědí a
využívají to.
Byl jsem teď na jedné radioamatérské burze. Prodávali tam dva prodejci
stejné zdroje ze  serveru. 12,5V/190A , krásné malé provedení.
Jeden prodejce je měl za 200kč/kus (cca 10 ks)  a upravené tak, že už
automaticky po připojení 230V startují.
Druhý měl cenu 550kč/kus ( asi 6 kousků ).   Ty dražší zdroje zmizely
prakticky okamžitě, když jsem se u jednoho prodeje toho dražšího zdroje
objevil,
tak povídám kupujícímu - na druhé straně stadionu jsou stejné ale za
200kč/kus. A on na mě , že za 200 kč to bude nějaké neznačkové a že nemá na
to si kupovat levné věci. A že za 200 kč to bude podvod.  Lidé přemýšlejí
všelijak.