[OT] stary Renault diagnostika

Sobota Srpen 22 16:36:05 CEST 2020

Ted jsem teda jeste ocistil ten starej, namontoval z5 a chodi to... Bylo
na vycnivajicim segmentu namagnetovano trosku pilin ale nijak moc -
mohlo by to zpusobit jako magneticky zkrat a slaby signal? Ono to nejak
fungovalo i driv, obcs to dalo praci nastartovat ale tak do 5. pokusu si
dalo rict.
Jeste mne napadlo trosku propilovat diry, aby byl k ozubenemu segmentu
bliz ale nevim, jaka je tam vule. Ozubeny segment je dost rezavy ale na
ubytek materialu to nevypada.