ledka chlazeni

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Srpen 21 14:36:12 CEST 2020

Jen si dejte pozor na to, že v té ploše bude velmi dlouho vytvrzovat.

Proč? No, vytvrzuje vzdušnou vlhkostí a ta se k němu může dostat jen
minimálním bočním průřezem spáry, zato se musí dostat po celé ploše...

V praxi to příliš nevadí, pokud spoj nenamáháte a uvědomíte si, že ze
začátku bude držet jen přetokem po krajích.

--
Jirka