[OT:] Instalace WIn7 spadne, ale Win10 projde - UEFI problem?

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Čtvrtek Srpen 20 13:21:15 CEST 2020

A zabudol som napisat, az tam budete davat ten driver pocas instalacie, predtym je treba v biose prepnut radic do AHCI modu 😉. Bude to rychlejsie ako v IDE(Legacy)... 😊
Robo

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Thursday, August 20, 2020 1:09 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT:] Instalace WIn7 spadne, ale Win10 projde - UEFI problem?

Ano, tohle mne také napadlo, mimochodem, je to jedna z věcí, kde se "stejné"
BIOSy liší - ta zlobivá mašina tam má možnost přepnout řadič mezi AHCI,
Legacy (nebo SATA, teď nevím, jak tomu tam říkají) a RAID. Takže ho mám
samozřejmě vypnutý a postupně vyzkoušel všechny čtyři SATA porty (s vypnutým
eSATA).

Uvidíme, teď se mi podařilo najít nějaké snad čisté a správné médium, tak
aspoň vyloučím ten možný licenční problém.

Pavel Kutina