[OT:] Instalace WIn7 spadne, ale Win10 projde - UEFI problem?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Srpen 20 12:30:31 CEST 2020

Nebo mě napadá (nevím odkud ty stroje máte), že nějaký dobrák zapojil
ten primární disk do raidového řadiče (většinou tyto stroje mají i
raidový řadič) místo do "SATA1". To by pak mohlo odpovídat tomu co
píšete (Windows instalace proběhne, protože to jede v nějakém nouzovém
režimu a když už se spustí systém naplno tak to lehne, protože k tomu
raidu nemá ovladače).