[OT:] Instalace WIn7 spadne, ale Win10 projde - UEFI problem?

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Srpen 20 07:30:06 CEST 2020

Jak jste na tom nainstaloval W10 když stroj nenalézá bootovatelné médium ?

Jinak už to tu bylo  - vypnout secure boot a přepnout na legacy mód.
 Pak použít rychlý boot - horkou klávesu si teď nepamatuji - zkuste F2, F9, F10, F12 - jedna z nich to bude :-). V horkém bootu vybrat Vaše bootovací médium v legacy módu. A samozřejmě to médium musí být povolené v nastavení  boot sekvence - teprve pak ho uvidíte v nabídce rychlého bootu.
Ty HP8300 byly velmi dobré stroje - nikdy jsem s nimi neměl žádné problémy. Bohužel tu žádný nemám abych se podíval na to kde konkrétně se ty volby nacházejí.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Wednesday, August 19, 2020 10:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT:] Instalace WIn7 spadne, ale Win10 projde - UEFI problem?

Neprošlo, stejně jako po instalaci, nenalézá bootovatelné médium (BIODS na
disk samozřejmě vidí).

Tam je nějaký zámek na systém, nic jiného mne nenapadá. Ale nechápu, jak je
to možné - mašina byla dodávána s Win7, nejvyšší systém, co na ní oficiálně
byl dodávaný, byly Win 8.1 (pravda, ty jsem nezkoušel, nikde je tu nemám a
tedy ani z čeho nainstalovat). No a Win10 se na ní tváří, jako odjaživa
aktivované (i při zcela offline instalaci, takže tam "něco" asi je).

No jsem docela rád, že už mne IT neživí - jestli jsou takovéhle radosti teď
normální, tak potěš...

Pavel Kutina