[OT:] Instalace WIn7 spadne, ale Win10 projde - UEFI problem?

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Srpen 19 17:41:39 CEST 2020

V to rozšířeném módu jsou IO operce ryhlejší.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Draxal
Sent: Wednesday, August 19, 2020 5:40 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: [OT:] Instalace WIn7 spadne, ale Win10 projde - UEFI problem?

Dobrý den,
V podstatě asi UEFI vypínat nemusíte. Po vypnutí UEFI(některé desky) najeli v klasickém starém BIOSu a naopak. Ale co je důležitější. Občas se stane, že na instalačce win7 je sice ovladač pro rozšířené rozhraní SATA, ale jaksi nefunguje na 100% při zápisu do boot sekturu. Takže najít v UEFI či Biosu volbu kolem HDD SATA aby se tvářilo jako SATA klasické rozhraní. Ono se to na deskách jmenuje různě. Většinou co jsem viděl, tak jeto LEGACY nebo DEFAULT.  Po nainstalování win7 lze přepnou do toho rozšířeného módu.
Míra.