Re: OT? zajímavá předplacenka

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Srpen 18 21:08:59 CEST 2020

nez jsem ji koupil, tak jsem proveroval a snad alespon jednou za rok
nabit za tech 300kc. nevim jestli to nebude po povinne aktivaci = 300kc
v cudu a pak do roka jeste jednou. bylo to v nejake konfere, kde se k
tomu vyjadroval nekdo od O2. na O2 jsem moc info nenasel, bude to
malinkatym pisem nekde zasite :-)
takze bez zaruky .. :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.