[OT] Vodarenska rurka a zavit

Ales Prochaska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Srpen 17 23:47:13 CEST 2020

Dobrou zkušenost mám s těmito nerezovými od Akrosu:
https://www.akros.cz/kohouty-kulove-typ-300-f-mat-1-4404
Připojovací rozměry jsou standardní, jen je lepší je kombinovat s
nerezovými fitinkami (stejný dodavatel), ale mám jich pár i na měděném
potrubí (a mosazných fitinkách) a elektrochemická koroze ani po letech
žádná.

Aleš Procháska