Panel printer

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Srpen 17 15:35:28 CEST 2020

Petr,

je to vikendovy projekt, takze ak to nebude po jednom, maximalne dvoch
vikendoch fungovat, tak sa tomu urcite nebudem venovat, opadne nadsenie
aj motivacia :-) Takze ziaden vyvoj elektroniky, maximalne nakodit nieco
do FPGA alebo Arduina (pfuj!)

Je to zapisovac ku mojmu detektoru stability atomovych hodin, ktory som
prednedavnom spominal. Finalne som vcera rozchodil meranie, uz to
porovnava jeden ceziovy oscilator a 7 GPS viazanych oscilatorov. Data
pre potrebu prace sa ukladaju do logovacieho systemu, ale chcem k tomu
vyrobit aj normalny human interface s rucickovymi merakmi ukazujucimi
relativnu fazu a zapisovacom kriviek.

b.