Panel printer

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Srpen 17 12:13:03 CEST 2020

potrebujem z toho urobit zapisovac pre 8 kriviek, ktory by mal byt
namontovany na panel. Preto je lepsia 80mm sirka papiera, tie arduinove
veci su vsetky len na uzky papier.
Cena nie je az tak velmi kriticka (pokial to nie je 1000e), dolezite je
aby to malo dobru dokumentaciu, tlacilo bitmapy a nejaku formu, ktora sa
da primontovat k panelu.
b.