Panel printer

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pondělí Srpen 17 10:57:05 CEST 2020

pred XY rokmi sme nieco robili s megatron tlaciarnami. Teraz sa to uz inak
vola, ale su aj v kraji pod Eiffelovou vezou:
https://www.andig.fr/en/products/printing-solution/panel-printers
Islo to vcelku ok. nebol zasadnejsi problem.
p.j.

po 17. 8. 2020 o 10:52 Daniel Valuch <balu na k-net.fr> napísal(a):