Re: [OT] Spalovací motor - vstřikování

snail snail na snailinstruments.com
Pátek Srpen 14 12:15:53 CEST 2020

> Nejde o nějaké chlazení výfuku / katalyzátoru benzínem?

Je to laciná motorka, s omezením na 8.5kW, a pro silniční provoz, tohle by asi neprošlo emisemi a ještě zvyšovalo spotřebu.

> Zajimave zjisteni, smysl by to asi davalo, nasytit stojici vzduch v sani
> palivem aby se po otevreni ventilu nasavala jiz smes a jen se dokrmila
> dalsi porce vzduchu benzinem. Palivo se urcite lepe rozptyli a smes bude
> homogennejsi.

Tohle by bylo možné vysvětlení. Ten druhý vstřik je zhruba v době, kdy probíhá expanze.

Na vysvětlenou - junior si postavil na motorku fuelino, což je elektronika, která snímá šířku vstřikovacího pulzu a prodlužuje ho o nějaké procento. Dosahuje se tak bohatší směs, než co dává řídicí jednotka. No a tyhle různě dlouhé pulzy jí zřejmě nesvědčí, moc to nejede a ještě to blbě startuje. O motorech mám jenom všeobecné znalosti, tak jsem nevěděl, jestli je toto nějaký běžný fígl, nebo o co se vůbec jedná. Díky.

J. Hanzal