Linux - popen

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Srpen 14 09:27:19 CEST 2020

chápu to správně, že máš program, který má u sebe nějaká data, ta data chce poslat do řetězce tar - | openssl a zase si sebrat výstup a ten dál zpracovat?

Něco jako tohle?
program --- data ---+                  +--- data2 --->
                    |                  |
                     `-- tar -- ssl --'

To není moc těžké, jen je potřeba vědět, že tvůj program musí být schopen odebírat data když je openssl vytváří. Takže potřebuješ dva forky. Jeden krmí tar a druhej čte openssl. Příklad jak zavřít,  respektive modifikovat stdin a stdout pro dva forky je vlastně součástí příkladu pro fork.

Ale moc mi v tomhle řetězci nedává smysl použití taru, nevím, jaká je jeho přidaná hodnota? Prostě bych použil openssl library a udělal všechno v rámci jednoho programu.

---------- Původní e-mail ----------

Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>

Komu: hw-list na list.hw.cz

Datum: 14. 8. 2020 9:05:34

Předmět: Re: Linux - popen

Zretezit tar a openssl je jasne, ale jde mi o to, ze mam nejake pole v
pameti, to chci dat jako vstup a vystup by se mi libilo zase primo
precist do pameti a vyhnout se docasnym souborum. Neco jako kdyz se
presmeruje zaroven konzolovy vstup i vystup na soubory ale obracene.
Jen mam dojem, ze to nejde nebo nejakym zpusobem ano?