Re: [OT] Spalovací motor - vstřikování

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Pátek Srpen 14 08:01:18 CEST 2020


Zajimave zjisteni, smysl by to asi davalo, nasytit stojici vzduch v sani 
palivem aby se po otevreni ventilu nasavala jiz smes a jen se dokrmila 
dalsi porce vzduchu benzinem. Palivo se urcite lepe rozptyli a smes bude 
homogennejsi.
Dne 14.08.2020 v 7:58 Pavel Kadečka napsal(a):
> Nejde o nějaké chlazení výfuku / katalyzátoru benzínem?
>
> P.K.
>
> pá 14. 8. 2020 v 7:38 odesílatel snail <snail na snailinstruments.com> napsal:
>>
>>> Je to možné, sekačkové motory běžně zapalují i při výfuku, prostě je to tak nejjednoduší. Má ta vaše motorka nějaký senzir na vačkové hřídeli?
>>
>> Nejde o zapálení, ale o vstřik paliva do sacího potrubí. Je to čtyřtakt se vstřikováním. A nějaký senzor musí mít, jinak by řídicí jednotka nevěděla, v jaké poloze je motor.
>>
>>
>> J. Hanzal
>>
>>
>>
>>>> Je možné, že by delší pulz bylo normální vstříknutí paliva při otevřeném sacím ventilu a kratší puls jen jakési zvhlčení potrubí při zavřeném ventilu? Pak by vycházel
>>>> volnoběh pravděpodobnějších 1500 ot/min. Rozumnější vysvětlení mě nenapadlo.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list