Re: Pružná hřídelová spojka (jak na 3D tiskárně)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 11 23:34:03 CEST 2020

Ta nízká cena je tam proto, protože tyhle spojky stojí za prd.
Na 3Dtiskárnu dobré, na nějakou frézku ale už ne. Nepřenese to skoro
žádný moment.
Asi není náhoda, že Vám praskla (pokud jste tam měl stejný typ).
A ty lepší stojí o dost víc.

PL