RE: OT Proclení zásilky

Ales Filip nostromo na khnet.info
Neděle Srpen 9 16:25:15 CEST 2020

Například gearbest.com. Objednáš to tam s odesláním z EU. Oni to pošlou z
Číny většinou do Belgie, a tobě to pošlou odtamtud. Trvá to stejně dlouho
jako z činy. Co jsem někde četl, tak prý pošle jeden z Číňan druhému
Číňanovi s bydlištěm v Belgii kontejner, a obsah mu prodá za pár dolarů. Za
to to proclí, a ten druhý už to prodává dál za normální cenu.
Ales Filip