Komunikace s PLC Siemens

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Srpen 9 16:17:16 CEST 2020

Díky moc za nasměrování.

Modbusu (a tedy programování na straně PLC) bych se určitě rád vyhnul.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Sztwiorok
Sent: Sunday, August 9, 2020 9:28 AM
To: HW-news
Subject: Re: Komunikace s PLC Siemens

Upss na ten první zapomente jsem do toho nenakoukl, jsou to knihovny ale placené.

Pokud děláte v pascalu tak existuje i balík Pascalscada kde je i komunikace ze simaticem jen jsem nekoukl jakým způsobem. Každopádně Modbus tam má zpracovaný dobře a je na první pokus funční. Pokud obsloužíte špatné stavy a výpadky tak i velice spolehlivý. Hledejte každopádně S7 protokol je lepší než modbus