Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Srpen 9 12:36:48 CEST 2020

Dobrý den,

Bohužel ne. Tento HW umí posílat jeno DVB-T s šířkou pásma 2.2MHz, takže
SW to demodulovat nepůjde protože DVB-T2 kanál je 8MHz širokej. Proto je
tam ještě jeden čip, tuším, že nějaký Mediatek, který ten signál
dekóduje. A ten nemá bohužel podporu v linuxu. V tom donglu Avermedia
TD310 je je uvnitř něco úplně jiného. Teď se mi nechce tahat server ven
ze skříně, abych to rozebral.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip