Komunikace s PLC Siemens

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Neděle Srpen 9 09:18:08 CEST 2020

Než modbus je v tomto případě lepší použít nativní S7 protokol. Výhoda je
vtom že vlastně nemusíte do simaticu nic programovat a máte přístup všude
do paměti včetně obrazu IO. Je toho spousty na internetu hlavně díky tomu
že originál programy od siemense jsou molochy které nesnášejí kde co
nainstalované na PC.
Namátkou třeba zde pro více jazyků
https://www.traeger.de/softwaretreiber-simatic-s7/pc-und-s7-mit-tcp-ip-verbinden-ip-s7-link.html?gclid=Cj0KCQjwvb75BRD1ARIsAP6Lcqs2SwQ6KZ5A-67UEqDQubC3EGMPlk0d-pEUaanPCZZIyvfhvnOa6XgaAjWHEALw_wcB
Nebo pokud to chcete do něčeho menšího tak třeba zde, zde je to i hezky
popsane
http://settimino.sourceforge.net/
RS