Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Sobota Srpen 8 18:54:43 CEST 2020

Pozor na to. Ty dongly SDR s RTL2832U + R820T2 + nějaký ten Mediatek na
H265 většinou nemá ovladače pro Linux. Nevím jak pro RPi, to jsem v ruce
neměl, ale mám server s Linux Mint (Ubuntu), a tam jsem to jako televizi
nerozchodil. Musel jsem koupit nějaký dongl asi za 1100Kč s jiným čipsetem,
ale na tom zase nejde SDR.
Ales Filip