Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Srpen 8 17:49:06 CEST 2020

Na ALI se prodávají tyto USB bazmeky kuchnuté s lepsim oscilatorem a
nějakými těmi filtry na vstupu. Vše v pěkné kovové krabičce s SMA
konektory. Nemusí se nic bastlit. Jednu takovou mám, ale zatím jsem zkoušel
jenom pásmo 433Mhz. Pod Linuxem to chodí dobře (OPi, ARMbian, software pro
zpracování resp. vyhodnoceni toho 433 pasma).