Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 8 16:37:21 CEST 2020

Tak na externí HDD přes USB to asi umí skoro každý DVB-T2 set-top-box.
Jen to chce ten disk s externím napájením, USB v tom STB magnetický HDD
možná neutáhne.

Já chci zkusit doplnit to svoje OPi (do kterého jsem se docela
zamiloval) i o nějaký USB tuner.
Nějaký takový ten dongl, co se s ním chytá SW radio, šmíruje se vysílání
letadel atd.

Přijde mi to šikovnější než nějaký jednoúčelový TV shield. Tu USB
klíčenku si můžu připojit
nejen k nějakému TV boxu, ale třeba i k noťasu a vzít na cesty a podobně.
A až mě přestane bavit čumět na Pink ordinaci, tak s ní začnu sledovat
ta letadla nebo radioamatéry.

PL