[OT] GPS v letadle

Ales Filip nostromo na khnet.info
Sobota Srpen 8 15:09:25 CEST 2020

Já jsem s tím měl také trochu problém. Jenom s tím rozdílem, že jsem se na
nějaký mód letadlo vy... Spustil jsem program GPS Essentials ihned na
dráze, abych viděl, jak stoupáme. Bohužel se GPS nechytla, až když jsme
vystoupali někam k 10km. Potomse už chytla, a držela celou cestu, takže
jsem viděl, že letíme ve 12km rychlostí 870km/h. Na mapách jsem i viděl,
kudy letíme. Při cestě zpátky to bylo to samé.  Zase se to chytilo až nahoře.
Ales Filip