] Lehka pocetni indispozice

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Srpen 7 18:19:11 CEST 2020

Ano, ve výsledku by měla být kulička velmi silně urychlena, cílová rychlost je až 200 m/s, tam už to opravdu fototranzistory stíhat nebudou, proto ty rychlé fotodiody. Zatím jsem rád, že funguju na rychlostech volného pádu, urychlovat se teprve začne :)

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Jirka <zaloha na volny.cz>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: pá, 07 srp 2020 17:25
Subject: Re: ] Lehka pocetni indispozice

No na konkrétně zmiňovaná čísla máte asi pravdu (nebral jsem je v
úvahu), ale co když tu kuličku někdo silně urychlí, nebo bude k
dispozici výrazně kratší měřící dráha atd.?

Měl jsem na mysli spíš princip, zhodnotit vhodnost či nevhodnost toho
kterého prvku ve všech souvislostech musí tazatel...

--
Jirka