Komunikace s PLC Siemens

Pátek Srpen 7 11:50:42 CEST 2020

V C nebo C# ale ruzne opensource projekty budou dostupne predpokladam
pro jakykoli programovaci jazyk.
Neco jsem prevzal, neco upravil. Pripojeni je stabilni a komunikace
docela rychla, ale zalezi na vytizeni PLC, hlavne ProfiNET to dost kazi,
sest serv a nejaky HMI snizil pocet transakci MODBUS na 5-10/s