Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Srpen 6 12:02:25 CEST 2020

Tieto uzivam aj ja, asi tak 5ks. Su v pohode. Nekupovat taketo podobne
ale na 2032 baterku, zere to jak krava, ine som nerobil len menil
baterky. Tento model na 2xAAA je ok. Len som si musel oznacit ktory
prijmac je ku ktoremu vysielacu (ale da sa to aj sparovat, len je
problem sa dostat k navodu).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.