[OT] GPS v letadle

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Srpen 5 18:28:26 CEST 2020

Nemá ten telefon GPSku natolik asistovanou, že se po vypnutí GSM ve zhoršených GPS podmínkách nechytne?
Na letišti to ještě mohlo jet "ze setrvačnosti" z posledních dat.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, August 5, 2020 6:12 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [OT] GPS v letadle

Přátelé,

proč mi na mobilu nefungovala GPS v letadle? Zapnul jsem režim letadlo, tzn. wifi, BT, GSM vypnuto, ale polohu jsem nechal zapnutou. Na letišti mi to ještě fungovalo, ale jak letadlo nabralo výšku, tak konec, poslední poloha na letišti a pak se to chytlo zase při přistání. Je to výškou nebo rychlostí? Nebo čím?

Kdysi jsem letěl a měl s sebou navigaci Garmin, tam jsem sledoval kudy to letí a rychlost. Teď s mobilem nic.

P.K.