Motorola GP300

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Srpen 5 13:05:35 CEST 2020

Zkusit naprogramovat ten sdílák a pokud se zavěsí vco tak není problém.
Mělo by to makat. Pokud se to nechytí tak dle dokumentace trošičku vytočit
špulku  u VCO.  Tahle Motorola je dokonce ta správná úzká co na sdílenky má
být.
Jinak není třeba modifikovat MDF soubor stačí ten správný softík a přepsat
kmitočet ono to sice řve ale je třeba to ignorovat.