Re: Nano VNA

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Srpen 5 11:55:34 CEST 2020

Bohužel jsem teď mimo domov - dovolená :-). Až se dostanu domů pošlu odkaz. Ale nevím zda se tam tento týden dostanu.

Ale trvalo dost dlouho než to přišlo. Zřejmě to posílali vlakem kvůli akumulátoru ?. Už jsem začínal mít obavy, ale nakonec to v pořádku přišlo.

    Martin.
> Od: "Ondřej Kozumplík" <kozond.konf na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 05.08.2020 09:50
> Předmět: Re: Nano VNA

z jakeho zdroje jste to koupil ? rad bych si to taky poridil a nechci jit uplne naslepo k prvnimu cinanovi.dikyataman
st 5. 8. 2020 v 8:05 odesílatel Jaroslav Meduna <meduna na mikroklima.cz <meduna na mikroklima.cz>> napsal:Taky jsem si koupil NanoVNA2 a pomer cena/vykon me drtive prekvapil. V baleni byl i SOLT set, software “Saver” beha dobre. Moznost provozu na vestaveny akumulator vcetne touch screen ovladani uz je jenom tresnicka na dortu.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz <hw-list-bounces na list.hw.cz>> On Behalf Of ok1uga na volny.cz <ok1uga na volny.cz>
Sent: Tuesday, August 4, 2020 10:37 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz <hw-list na list.hw.cz>>
Subject: Re: Nano VNA

Já mám NanoVNA2 - ta chodí do 3 GHZ. Ale ne na na pujčení :-). Mám ji ale velmi krátce, stihl jsem zatím tak akorát odzkoušet že funguje. Srovnání v VNWA zatím nemám. Co potřebuješ vědět ?

    Martin.

Zdravim,
nemate nekdo tuto hracku?
http://ok1ufc.nagano.cz/Desktopy/nanoVNA/VNA_1.htm <http://ok1ufc.nagano.cz/Desktopy/nanoVNA/VNA_1.htm>