Programovane krystalove oscilatory, was : Kod smd dioda

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 5 11:53:10 CEST 2020

Aha. V DS
https://www.digikey.com/en/datasheets/idt-integrated-device-technology-incfxolc73
(ktory bol celkom vyzva najst, kedze tento rad Fox predal IDT co je uz
Renesas, a Fox interne presmerovava stary link na svoj iny rad - prip.
https://web.archive.org/web/20120302155030if_/http://www.foxonline.com/pdfs/FXO_LC73.pdf
) sa sice slovo PLL nevyskytuje, ale hned na zaciatku sa spomina
sigma-delta modulator, no a ten by tam bol naco ak by tam nebolo PLL, ze.

V aktualnom DS
(https://www.idt.com/eu/en/products/clocks-timing/crystal-oscillators/xl-1000fs-quartz-based-pll-oscillator)
sa uz slovo PLL vyskytuje, hned v nadpise. Asi to nahnevalo viacerych...
:-)

Ale je mi jasne, ze ak po takomto niecom priamo nejdes, tak tieto
suvislosti skumat nebudes.

Dobre vediet, dakujem.

wek