Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Srpen 5 08:42:50 CEST 2020

Takže zkouším to Vaše video na čipsetu S905. Jde to úplně v pohodě bez
známek skubani. Odběr při přehrávání 0.63A @ 5V (i s HDMI switchem a
SPDIF/coax prevodnikem) . Když to pauzu tak to sleze někde na 0.56A @ 5V.

Jinak i po shlédnutí 2hod filmu v 1080p ta krabička s S905 bývá nanejvýš
vlažná.  Naměřil jsem to ale do 45°C bezpečně.

HP