OT:Fragmentace

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Srpen 4 21:25:00 CEST 2020

Možná s křížkem po funuse, mám trochu zpoždění ve čtení, ale podívej se
na nosql databáze. Konkrétně elasticsearch je něco, co by ti s tím
poměrně značně pomohlo.
Tedy pochopitelně záleží, jak moc si těch dat vážíš.

Druhá možnost je, že si pořídíš dva disky a čas od času ty soubory
přestěhuješ na druhý disk, čímž se ti defragmentují.