WMP - prosba o pomoc, nechodi pod win10...

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Srpen 4 20:39:01 CEST 2020

Kdo ví v jakém stavu je celý systém pokud jste dostal pocitac již
nainstalovaný. Osobně bych systém reinstaloval. Pokud je v počítači SSD tak
je reinstalace (resp. čista instalace) Windows 10 otázka snad deseti minut
(na rychlem HW i 5 minut). Co se týče aktualizaci tak pokud budete
instalovat OS v poslední verzi (W10, 2004) tak je tam aktualizaci na
prstech jedné ruky (milo těch pár, které se týkají ovladacu). Pokud je to
DELL tak si pote stačí stáhnout program Dell Command Update a ten si stáhne
potřebné ovladače sám na jeden klik. Takže reinstalovat dnes systém je
opravdu jednoduché a rychlé. Pak bych řešil to co by eventuelně
nefungovalo, protože na čistém OS to buď musi fungovat nebo bude chyba v
samotném systému a o tom bude nejaka informace na webu MS (Google to
vyplivne jako prvni). Pro srovnání... nedávno jsem instaloval WinXP na
starší pocitac (P4) a celá procedura zabrala snad půl dne.