WMP - prosba o pomoc, nechodi pod win10...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 4 18:45:19 CEST 2020

Produkty od Microsoftu se nejlépe opravují tak, že se smažou
a místo nich se nainstaluje nějaký open-source program.

Zkuste PotPlayer.
http://potplayer.daum.net/
U mě si poradí se vším, i s tím, kde si VLC vylámal zuby.

PL

PS. Pokud by se můj postoj někomu zdál naplňovat skutkovou
podstatu "předsudečné nenávisti", tak má asi pravdu.