Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 4 18:30:26 CEST 2020

[preposielam]

Dobry den,

kedze pred casom aj mna zaujimala tema digitalnej televizie a radia,
tak som to trochu sledoval na urovni "potencionalne realizovatelne".
Cital som rozne take recenzie na weboch, ktore boli odkazane tuna v
konfere, a moj zaver z tych odkazov bol ten, ze na DVB-T2 je potrebny
uz hardwarovy koprocesor ku ARM-u. V tom case to bola len posledna
verzia RPi-4B. A navyse este treba shield s digitalnym tunerom a
antenou. Moja predstava bola krabicka pripojena ethernetom na telku,
ktora by nahradila set-top-box.

Ako to cele stoji dnes s ARM-ami s hw-kodekom a podporou videa neviem,
ale myslim si, ze RPi-4B je stale aktualne riesenie. Ked ma niekto iny
mikropocitac, tak si to holt musi cele preslapat a urobit si to sam,
ale ja som uz dost stary na to, aby som isiel touto cestou... Rad toto
riesenie prenecham mladsim a nadejnejsim a sikovnejsim. :)

A.