OT:Fragmentace

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Srpen 4 17:14:23 CEST 2020

Ještě mě napadlo, dělali jsme to na tom xfs nebo ext3, nede zapnout
minimální velkost bloku třeba v řadu MB?

A sám si odpovím. Ve windows při formátování disku /A:size
Více: format /?

Pak by to při nastavení třeba 2 MB bloku mělo být těch 2 MB data
pohromadě. Otázkou je, jaká další data jsou na příslušném disku.

Standa