Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Srpen 4 07:53:16 CEST 2020

Vidím, že nejsem sám, kdo má problém s "běžně fungujícím SW". :-(

Před časem jsem přeinstaloval letitý XBMC (předchůdce KODI) na LibreElec s Kodi. Od té doby se nestačím divit. Co dříve fungovalo několik let bez problémů a aktualizací, to si vyžádalo v krátké době hned několik akcí:
- opakovaná instalace, když se program nespustil (z USB flash)
- i přes zapnuté automatické aktualizace stále oznamuje dostupné aktualizace, ale neinstaluje je
- při zobrazení seznamu filmů zatuhne a pomůže jen HW reset. Příčinou by mohl být velký počet souborů v jednom adresáři. Proto jsem soubory rozdělil do více adresářů, s čímž souvisí další problém
- po vyčištění knihovny jsou stále dostupné informace o filmech. Při opakovaném čištění se znovu ptá na odstranění stejných dat. Takže data jsou asi nesmazatelná...
- aktualizace knihovny nefunguje. Jako kdyby DB knihovny byla read only.

Z.
> Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 03.08.2020 22:27
> Předmět: Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Tak to jste na tom stejně jako já.
 Ale sakra proč pak člověk čte různé posty jak to všechno skvěle funguje?
 Buď to ti ostatní nějak umí (na rozdíl ode mne), nebo jim nevadí škubaný
 obraz.
 Pokud to všem funguje tak blbě - tak proč pak takové (celkem
 nepoužitelné) distribuce vůbec vznikají?
 Jen proto, aby si autoři dokázali, že to nějak jde? A pak se šli podívat
 na film na nějaké PC ...

 Díky.
 PL