Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Srpen 3 22:39:46 CEST 2020

 nebol by niekde na stiahnutie kusok toho problemoveho videa? skusil by som to u seba na OPi One.

Dňa 3. augusta 2020 21:12:37 SELČ používateľ Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal: