Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 3 22:03:12 CEST 2020

Jasně, myslel jsem samozřejmě H.265. Jak jsem psal, zkoušel jsem to na
uloženém TS z DVB-T2.
A ta konkrétní moje deska je ta nejvýkonnější varianta s H3.

Záhada je, že s procesorem H3 se dělají i specializované multimediální
přehrávače.
Takže asi se to nějak zprovoznit dá.
Jestli ty přehrávače používají nějaký uzavřený BLOB pro to GPU, což
otevřené Linuxy nedělají?

Já bych si nějakou takovou hotovou krabičku rád koupil.
Ale děsím se toho, že v mých p...ch rukách bude zase hrát blbě.
Co jsem se díval, tak teď je současný hit používat procesory S905W/X2/X3.

Díky.
PL