Active balance energy transfer board

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Srpen 3 20:26:28 CEST 2020

Dík, asi je to kapacitní. Ty z odkazů ale mají asi nějaké střídače s trafy.
Bohužel potřebuji 7S pro větší Li-Ion, nějakých 350 Ah. Jak se nastaví typ
článků? Zatím bych použil pasivní BMS.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Urbancik
Sent: Monday, August 03, 2020 6:19 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Active balance energy transfer board

Řekl bych že nějak jak je v příloze.

Pokud máte zájem, tak mi z přestavby elektrárny zůstaly 4 kusy balanceru
https://de.aliexpress.com/i/1950876697.html
http://www.ostrovni-elektrarny.cz/?balancer-kapacitni-pro-4-li-clanky-p320205

za 4000kč prodám sadu na  16S (4x4S)
Hodí se ale jen na LiIon ne LiFe, protože u Life je moc plochá křivka.

Pavel